سلام ، به سایت خدمات زیبایی خودرو شیکرپ خوش آمدید

سرامیک بدنه خودرو

سرامیک بدنه خودرو یکی از خدماتی است که مجموعه های دیتیلینگ انجام می دهند. روکش سرامیکی یک ماده مایع است که به قسمت بیرونی یک خودرو جهت حفاظت از رنگ اعمال می شود.. این لایه محافظ موجب می شود که رنگ خودرو شما مانند روز اولی که آن را خرید کردید باشد. اگر این کار را انجام ندهید به مرور زمان رد شستشو و یا عوامل آلوده کننده به رنگ اتومبیل آسیب وارد می کنند.

سرامیک بدنه خودرو چیست ؟

روکش سرامیکی یک پلیمر مایع است که با دست به قسمت بیرونی وسیله نقلیه اعمال می شود. این پوشش از نظر شیمیایی با رنگ کارخانه خودرو پیوند می خورد و لایه ای از محافظت ایجاد می کند.

پوشش سرامیکی جایگزینی برای کاور محفاظتی از نقاشی بدنه نیست ، بلکه حفاظت جامع تری را برای رنگ خودرو ارائه می دهد. در عوض ، یک جایگزین بهتر نسبت به واکس و پولیش است. یک پوشش سرامیکی با رنگ وسیله نقلیه پیوندی دائمی یا نیمه دائمی ایجاد می کند ، به این معنی که شسته و پوسته پوسته نمی شود و هر چند ماه یکبار نیاز به استفاده مجدد ندارد.

به طور خلاصه ، یک سرامیک پوششی، محافظت بیشتری به نمای بیرونی خودرو شما اضافه می کند و به حفظ زیبایی ظاهری کمک می کند. این پوشش باعث ایجاد مقاومت بیشترمی شود و تمیز کردن را آسانتر می کند. این پوشش سرامیکی مزایایی را برای اتومبیل دارد .از این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

محافظت در برابر UV و اکسیداسیون

هنگامی که اتومبیل در برابر تابش مستقیم نور خورشید قرار می گیرد، رنگ آن اکسید می شود و به مرور زمان رنگ به اصطاتح بور و بورتر می شود. با استفاده از سرامیک بدنه شما این فرایند را متوقف می کنید و در برابر اشعه های UV از رنگ خودرو محافظت می کند.

محافظت در برابر مواد شیمیایی و خوردگی

یکی دیگر از خطراتی که رنگ بدنه خودرو را تهدید می کند، مواد شیمیایی است که به صورت طبیعی وجود دارند. این لایه سرامیک موجب می شود تا این آلودگی های شیمیایی که اغلب اسیدی هستند با بدنه خودرو شما ترکیب نشوند و رنگ شما را خراب نکنند.

تمیز کردن آسانتر

یکی از دلایل دیگر که در سرامیک بدنه مشهود است، قابلیت هیدروفوبیک بودن آن است. هیدروفوبیک بودن به معنی آبگریز بودن است بنابرین قطرات آب بر روی اتومبیل شما نمی ماند و خودرو شما را تمیز می ماند. در نتیجه گل و لای هم از روی بدنه خودرو سر خورده و پایین می ریزد.

درخشش مضاعف

اگر می خواهید که رنگ خودروی شما بیشتر نمود پیدا کند با استفاده از پوشش سرامیکی می توانید به این خواسته برسید. سرامیک کردن بدنه خودرو موجب می شود که رنگ اتوئمبیل شما جلا و درخششی دو چندانی پیدا کند.

سرامیک کردن چه چیز هایی را پوشش نمی دهد؟

با توجه به دلایلی که در بالا ذکر کردیم سرامیک کردن بدنه خودرو باعث می شود که ارزش اتومبیل شما حفظ و به آن افزوده می شود. اما بر خلاف ادعاء برخی از عوامل فروش و ارائه این خدمات سرامیک بر روی اتومبیل شما معجزه نمی کند. بنابراین بسیار مهم است که شما بدانید که چه چیز هایی شامل مزایای سرامیک نمی شود

جلوگیری 100% از خط و خش و اثر شستشو

در برخی از مواقع در مقاومت سرامیک غلو می شود. این پوشش می تواند از برخی از موارد ذکر شده، جلوگیری کن اما به صورت کامل نمی تواند جلوی خط و خش ها و غیره را بگیرد. مهم است که بدانید سرامیک مانند کاور های بدنه PPF توانایی محافظت از رنگ اتومبیل شما را ندارند و همچنین استفاده از سرامیکشما را از شستشوی اتومبیل خود بی نیاز نمی کند.

جلوگیری 100% از لکه های آب

قطرات آبی که بر روی اتومبیل شما می افتد همواره حاوی مقداری مواد معدنی محلول می باشد که با تبخیر شدن قطرات رد آن بر روی بدنه اتومبیل شما می افتد. برخی از کسانی که خدمات دیتیلینگ را ارائه می دهند فکر می کنند که سرامیک کردن بدنه به خاطر آبگریز بودن از این امر جلوگیری می کند، اما حقیقت این است که با وجود هیدروفوبیک بودن این پوشش مقداری از قطرات آب بر روی بدنه می ماند که امکان ایجاد لک بر روی بدنه را بالا می برد.

بی نیاز کردن از شستشوی اتومبیل

همانطور که در بالا اشاره کردیم این پوشش شستشو را برای شما آسانتر می کند نه اینکه شما را از شستشو بی نیاز کند. باید با حقیقت روبه رو شوید خیابان ها مکان های کثیفی هستند و هنگامی که در آنها رانندگی می کنید ، خودرو شما کثیف می شود. حتی با پوشش سرامیک شما به صورت منظم نیاز به شستشو اتومبیل خود برای حفظ ظاهر زیبای آن دارید. علاوه بر اینکه داشتن سرامیک بدنه شستشوی شما را راحت تر می کند شما را از واکس زدن و پولیش کردن بدنه در هر چند ماه بی نیاز می کند. بنابر این سرامیک شما را نسبت به نگهداری از اتومبیل خود بی نیاز نمی کند اما موجب می شود که این کار بسیار راحت تر بشود.

بسیار مهم است که شما عزیزان قبل از گرفتن هر گونه خدمات به خوبی با آن آشنا باشید و همه ی جنبه های آن را مد نظر داشته باشید. با توجه به مواردی که گفته شد سرامیک کردن بدنه خودرو بدون شک برای اتومبیل شما سودمند است و به ارزش آن اضافه می کند. اما این خدمات نمی تواند بر روی خودروی شما معجره کند. همچنین برای اینکه محافظت بیشتری برای خودرو خود ایجاد کنید سرامیک نمی تواند جایگزین کاور بدنه خودرو باشد

دریافت خدمات سرامیک خودرو

اگر در شهر تهران به دنبال مرکزی هستید تا خدمات سرامیک خودرو را دریافت کنید می توانید اتومبیل خود را به پرسنل کاردان مجموعه دیتیلینگ شیکرپ بسپاریدو تمامی پرسنل این مجموعه آموزش های لازم در راستای ارائه خدمات مورد نظر را دیده اند و آماده خدمات رسانی به شما مشتریان محترم می باشند. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و تماس با مجموعه از طریق راه های تماسی که در این وبسایت درج شده اقدام نمایید