سلام ، به سایت خدمات زیبایی خودرو شیکرپ خوش آمدید

رفع کدری چراغ

در مجموعه های دیتیلینگ یکی از خدماتی که به مشتریان ارائه می شود رفع کدری چراغ ها می باشد. اکثرا چراغ های اتومبیل چون در معرض عامل های خراب کننده همچون نور خورشید و گرد و خاک هوا هستند به مرور زمان مات و کدر می شوند و موجب می شوند تا در هنگام استفاده از چراغ نور خوب بر روی جاده نیفتد در نتیجه دید راننده را مختل می کند. می توان این کار را در خانه هم انجام داد اما اگر افراد متخصص این کار را انجام دهند نتیجه کار به مراتب بهتر خواهد بود.

مراحل رفع کدری چراغ خودرو

در ابتدا سطح بیرونی چراغ ها سمباده می شود تا هر گونه ناهمواری و خط و خش از بین برود. بعد از اینکه سطح چراغ کامل صیقل داده شد برای تکمیل فرایند چراغ پولیش می شود. بعد از انجام این مراحل چرغ باز می شود و درون آن کاملا تمیز می شود. بهد از اینکه تمامی سطوح کاملا تمیز شد، چراغ دوباره سزهم می شود و چسب آبندی می خورد. سپس چراغ دوباره نصب شده و تحویل داده می شود.

مزایای رفع کدری چراغ ها

ترمیم چراغهای جلو نه تنها نمای کلی وسیله نقلیه شما را تقویت می کند بلکه باعث افزایش سطح ایمنی شما نیز می شود.امروزه چراغهای جلو اتومبیل معمولاً به جای شیشه از پلی کربنات هستند و همین امر باعث دوام بیشتر آنها می شود. با این حال ، این ماده به احتمال زیاد به مرور زمان زرد یا کم رنگ می شود. بسیاری از مردم فکر می کنند که اگر این اتفاق افتاد باید چراغ را تعویض کنند اما می توان با انجام رفع کدری چراغ ها این مشکل رل بر طرف نمود.

معایب رفع کدری چراغ ها

تنها ایرادی که می توان به این فرایند گرفت زمانبر بودن آن است و اینکه با انجام این کار شما این مشکل را برای همیشه حل نخواهید کرد و با گذشت زمان چراغ ها همانطور که چراغ های نوع کدر می شوند، کدر خواهند شد.

مجموعه شیکرپ واقع در خیابان هنگام آماده ارائه کلیه خدمات کاور بدنه خودرو به شما عزیزان و مشتریان محترم می باشد. خدمات PPF این مجموعه ماندگاری دائم دارد و تا پنج سال ضمانت عملکرد (تحت شرایط نگه داری ) دارد. به یاد داشته باشید که شما می توانید اتومبیل خود را بدون حضور خودتان با وسایل حما خودرو به مجموعه شیکرپ بفرستید و به همین صورت نیز تحویل بگیرید. شما علاقه مندان می توانید با استفاده از اطلاعات تماس مندرج در این وبسایت با ما تماس حاصل بفرمایید.