سلام ، به سایت خدمات زیبایی خودرو شیکرپ خوش آمدید

برترین ماشین مفهومی 2020

برترین ماشین مفهومی 2020

در میان تمامی اتفاقات بدی که در سال 2020 افتاد خبر های جالبی هم بود. یکی از این خبر ها اعلام برترین ماشین های مفهومی سال بود. طراحی و ویژگی های فنی خودروهای قانونی جاده تحت تأثیر مقررات ، اهداف شرکت و تقاضای بازار است. این بدان معناست که اتومبیل های مفهومی طراحان خودرو را آزاد می کنند و به آنها امکان می دهد ایده هایی را در نظر بگیرند که مرزهای فناوری را بدون هیچ گونه محدودیت سنتی در اتومبیل های قانونی جاده ای آنها را محدود نکند. به همین دلیل است که اتومبیل های مفهومی غالباً طراحی های نامتعارفی هستند که بسیاری از آنها هرگز به تولید نمی رسند. تولیدکنندگان خودرو همچنین از اتومبیل های مفهومی برای اندازه گیری واکنش مشتری در برابر طرح های جدید خودرو و تعیین اینکه آیا چنین طرح هایی در بازار قابل استفاده هستند ، استفاده می کنند.

معرفی برترین ماشین های مفهومی 2020

1.DS X E-Tense

شرکت خودرو سازی DS با معرفی خودروی جدید خود اعلام کرد خودرو ها در سال 2030 باید به این شکل ظاهر شوند. پیکربندی این اتومبیل سه صندلی است ، صندلی راننده باز است در حالی که صندلی های سرنشین پوشیده شده اند و از دو موتور مختلف بهره می برد. یکی از این موتور ها برای رفت و آمد های شهری استفاده می شود و دیگری برای گرفتن قدرت بیشتر و ایجاد شتاب و سرعت بالا در مسیر های مسابقه ای طراحی شده.

برترین ماشین مفهومی

2.Aston Martin Lagonda Vision

استون مارتین نامی شناخته شده در طراحی خانه ها و قایق ها است بنابراین وقتی که این شرکت سخن از ساختن یک ماشین مفهومی را که ایده سنتی اتومبیل های لوکس را به چالش می کشد زد، ما مجذوب شدیم. فضای داخلی لاگوندا ویژن مانند یک اتاق نشیمن چیده شده است و ماشین می تواند خودش رانندگی کند. به این ترتیب سرنشینان آن می توانند در نهایت راحتی و مجلل بودن به مقصد خود برسند.

برترین ماشین مفهومی

3.Terrafugia TF-X

بسیاری از علاقه مندان به اتومبیل رویای اتومبیل های پرنده را در سر می پرورانند و اتومبیل مفهومی Terrafugia TF-X می تواند این جواب رویا پردازی باشد. TF-X یک ماشین پرنده هیبریدی پلاگین است که می تواند چهار سرنشین را در خود جای دهد و هنگام پرواز در آسمان به سرعت 200 مایل در ساعت برسد. این وسیله دارای بال های جمع شونده می باشد که به آن اجازه می دهد در یک گاراژ اتومبیل سنتی جای بگیرد و قابلیت بلند شدن و برخاست عمودی (VTOL) را دارد. طراحی VTOL اتومبیل به این معنی است که برای کارکردن ماشین پرنده نیازی به باند نخواهید داشت و در صورت خرابی در پرواز ، ماشین مجهز به یک چتر می باشد که آن را با امنیت به سطح زمین می رساند.

برترین ماشین مفهومی

4.Audi PB-I8 E-TRON

این خودرو مفهومی آئودی، یکی از هیجان انگیز ترین اتومبیل های معرفی شده است. مدیرعامل آئودی قول داده است که 50 واحد اتومبیل مفهومی آئودی PB-I8 ظرف دو سال ساخته شود. بیشترین سرعت این اتومبیل 300 کیلومتر در ساعت است و در دو ثانیه به صد کیلومتر در ساعت می رسد. در ابتکاری جالب این خودرو از سیستمی بهره می برد که به راننده امکان می دهد صندلی راننده را از تنظیمات معمولی دو صندلی به حالت رانندگی مرکزی در هر زمان که بخواهد تغییر دهد.

برترین ماشین مفهومی

5.Rolls-Royce Vision NEXT 100

برند رولز رویس مترادف با نهایت لوکس بودن خودرو است. جای تعجب نیست که این برند قصد دارد تاج لوکس بودن خودروی خود را برای مدت طولانی در آینده حفظ کند. Vision NEXT 100 نگاهی اجمالی به تفسیر این شرکت از ظاهر لوکس خودرو در آینده است. این خودروی مفهومی الکتریکی و کاملاً خودمختار است و قابلیت خودمختار آن متناسب با سلیقه خریدار سنتی رولز رویس است که قبلاً به خودروهای برقی عادت کرده اند. این خودرو همچنین با هوش مصنوعی به نام Eleanor همراه است که همیشه برای پاسخگویی مسافران خودرو در دسترس است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.