سلام ، به سایت خدمات زیبایی خودرو شیکرپ خوش آمدید

مراحل رفع کدری چراغ خودرو

مراحل رفع کدری چراغ خودرو

رفع کدری چراغ خودرو عمل دوباره سازی لنزهای قدیمی چراغ های جلو است که از مراحل خاصی پیروی می کند. این اتفاق در اثر اکسیداسیون عمدتا به دلیل نور ماورا بنفش و سایر عوامل محیطی مانند برخورد بقایای جاده (سنگ ، شن و غیره) باران و قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی رخ می دهد. با گذشت زمان ، گشاد محافظ پوشش سخت محافظ با اشعه ماورا بنفش و سایش ناشی از اجسام فیزیکی و غیره خراب می شود و در صورتی که این مشکل برطرف نشود ، چراغ ها دچار ترک های سطحی کوچکی می شوند.

مراحل رفع کدری چراغ چیست ؟

اولین مرحله ای که باید انجام شود سمباده کشیدن سطح خارجی چراغ ها می باشد. باید در نظر داشته باشید که در هنگام انجام این کار حتما همراه با سمباده کشیدن از آب هم استفاده کنید تا عمر سمباده بیشتر شود. حرکات دست خودتان را در یک جهت انجام دهید تا بتوانید به راحتی نتایج کار خود را هس کنید و به صورت یکنواخت همه جای سطح را سمباده بکشید. حالا باید سمباده خئد را از 800 به 1000 تغییر دهید تا بتوانید بیشتر سطح چراف را سیقل دهید. به یاد داشته باشید که همانند مراحل پیش نکات را رعایت کنید و به صورت یکنواخت این کار را انجام دهید. بعد از اینکه این مراحل را انجام دادید با یک پارچه چراغ را تمیز کنید تا نتایج کارتان را بهتر ببینید. در مرحله بعدی از سمباده 2000 استفاده می کنیم به یاد داشته باشید که هر چه در این مرحله بیشتر انرژی بگذارید، نتیجه کار بهتر می شود. شیوه کار همانند مراحل پیشین است و و باید همان نکات را رعایت کنید. در این مرحله کار شما با سمباده تمام شده است حالا وقت این رسیده تا از ترکیبات براق کننده و پولیش برای براق کردن سطح چراغ استفاده کنید. بعد از اینکه این کار را انجام دادید شما کدری چراغ خود را از بین برده اید.

البته به یاد داشته باشید که هر چه چراغ کدر تر باشد این کار سخت تر است بنابراین برای انجام این کار بهتر است که از متخصصین شیکرپ کمک بگیرید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.