سلام ، به سایت خدمات زیبایی خودرو شیکرپ خوش آمدید

هزینه سرامیک خودرو

هزینه سرامیک خودرو

هزینه سرامیک خودرو بستگی به نوع خودرو و خدماتی که ارائه می شود دارد ، از طرفی تعداد لایه‌ های سرامیک بدنه خودرو نیز متفاوت است. هر چه تعداد لایه ‌های پوششی بیشتر باشد ، مقاومت بدنه خودرو در برابر آسیب های محیطی بیشتر خواهد بود.

قیمت سرامیک بدنه خودرو با توجه به این که پوشش های سرامیک بدنه ماندگاری بالایی دارند و تا چند سال از خودرو محافظت می ‌کنند بسیار به‌ صرفه هستند و طبق نرخ سرامیک بدنه خودرو از طرف اتحادیه محاسبه شده ‌اند.

هزینه سرامیک خودرو چه عواملی بر رویش تاثیر گذارد است ؟

  • نوع مدل ماشین : اولین عامل تاثیر گذار روی هزینه سرامیک  بدنه خودرو نوع مدل ماشین است. به طور مثال اگر صاحب ماشینی لوکس باشید ، خدمات ویژه تری ارائه می‌ شود.
  • نوع مواد نانو سرامیک : اگر بخواهیم هزینه سرامیک خودرو را به صورت کلی بررسی کنیم ، باید این موضوع را در نظر بگیریم که قیمت مواد نانو سرامیکی با هم متفاوت هستند. در واقع هر چه میزان خاصیت آبگریزی آنها بیشتر باشد ، قیمت محلول نانو نیز افزایش پیدا می‌ کند.
  • تعداد لایه‌ ها برای ایجاد پوشش نانو سرامیک : سومین عاملی که روی هزینه سرامیک خودرو تاثیر می‌گذارد ، تعداد لایه‌ هایی است که برای ایجاد پوشش‌ نانو سرامیک بر روی بدنه خودرو قرار می‌ گیرد.

نکته : هر چه تعداد لایه‌ های پوششی نانو بیشتر و مواد مورد استفاده با کیفیت تر باشد ، مقاومت رنگ بدنه خودرو در برابر مواد شیمیایی و ضربات فیزیکی بیشتر می‌ شود که این امر باعث افزایش هزینه سرامیک خودرو می ‌شود.

البته قبل از همه چیز کمی با سرامیک خودرو و هزینه سرامیک خودرو نصبت به مزایایی که بر روی پوشش بدنه خودرو دارد بسیار است که در اینجا به چند مورد از آنها اشاره می کنیم.

سرامیک خودرو چیست ؟

نانو سرامیک خودرو ، پوششی از پلیمر است که به محکمی شیشه بوده ولی با انعطاف پذیری بالا و ماندگاری طولانی مدت است که مقاومت فوق العاده ای در برابر نور فرابنفش  (UV) ، خط و خش ، مواد شیمیایی و همچنین عوامل مخرب دیگر مانند عوامل محیطی از جمله : خاک ، نمک ، قیر ، آلودگی صنعتی و دوده دارد.

 پوشش سرامیک بدنه خودرو ، با ایجاد لایه ای پلیمری مقاوم بر روی سطح بدنه خودرو ، سطح بدنه  ماشین را آبگریز می کند و از خط افتادن روی بدنه خودرو و جذب گرد و خاک روی سطح بدنه خودرو جلوگیری می کند. شست و شوی راحت و سریع بدنه ماشین مزیت دیگر استفاده از این محصول می باشد .

پوشش نانو سرامیک خودرو با داشتن ویژگی آب گریزی برای خودروی شما درخشندگی و تمیزی به ارمغان می آورد و حفاظت از بدنه خودرو را تضمین می کند. در حال حاضر در بسیاری از مراکز دیتیلینگ ، اجرای نانوسرامیک بدنه خودرو انجام می شود اما هزینه ای برای صاحبان خودرو خواهد داشت.

مزایای پوشش سرامیک بدنه خودرو

محافطت از رنگ خودرو

پوشش سرامیک بدنه از رنگ خودرو در برابر آلودگی های محیطی ، خراش ، ضربه و لک محافظت می کند. وجود یک لایه سرامیکی با بهره گیری از تکنولوژی نانو با مناسب ترین هزینه سرامیک خودرو سلامت بدنه ماشین شما را تضمین می ‌کند.

تمیز ماندن سطح خودرو

ایجاد سرامیک بدنه خودرو به دلیل ساختار مولکولی که دارد از چسبندگی ذرات و مایعات به بدنه جلو گیریی می ‌کند. همین طور خاصیت آبگریزی این پوشش ها مانع از ایجاد لک به بدنه می‌ شوند و باعث می شود بدنه خودرو تمیز و براق باقی بماند.

 ماندگاری بالا پوشش سرامیک

این پوشش ها در برابر هر نوع شرایط جوی مقاوم عمل می‌ کنند و می توانند با مناسب ترین هزینه سرامیک خودرو تا چندین سال از بدنه خودرو خود محافظت کنند.

بصرفه بودن قیمت سرامیک خودرو

روش های زیادی برای محافظت از خودرو وجود دارد اما به دلیل ماندگاری کوتاه مدت آنها باید بطور مداوم از آنها استفاده شود که در طول سال هزینه زیادی به بار می آورد. در حالی که سرامیک خودرو تا چندین سال از بدنه خودرو محافظت کرده  و بسیار مقرون بصرفه خواهد بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.