سلام ، به سایت خدمات زیبایی خودرو شیکرپ خوش آمدید

سرامیک چراغ خودرو چه مزایایی دارد؟

سرامیک چراغ خودرو چه مزایایی دارد؟

سرامیک چراغ خودرو یکی از پرکاربرد ترین و بهترین راه برای جلو گیری از کدری چراغ خودروی شما است.

در گذشته در مورد فواید استفاده ازنانو سرامیک یا همان گلاس کوتینگ مطالب مهم و تخصصی منتشر کردیم ، در این مقاله قصد داریم در مورد یکی دیگر از استفاده‌های این پوشش‌های کاربردی در خودروها صحبت کنیم. کدری و ماتی چراغ اتومبیل‌ها یکی از مسائل و مشکلاتی است که همیشه صاحبان خودرو‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

کدر شدن چراغ‌های اتومبیل تاثیر بسیار زیادی در ظاهر خودرو دارد و خودروهای با چراغ‌های تمیز و شفاف بسیار زیباتر و خوش جلوه‌ تر از همان خودرو با چراغ‌های کدر هستند. اگر خودروی شما به کدری چراغ‌های دچار شده است نگران نباشید با سرامیک چراغ خودرو .


کدری چراغ خودرو‌ها یک امر عادی است و در همه اتومبیل‌ها امکان این وجود دارد که چراغ‌های جلو دچار کدری و ماتی شوند. معمولا چراغ اتومبیل‌ها پس مدتی استفاده از آن‌ها دچار کدری می‌شوند ؛ کدری و ماتی بوجود آمده بر روی چراغ جلو خودرو‌ها ، معمولا به دلیل برخورد ذرات معلق در هوا با طلق یا شیشه چراغ جلو اتومبیل‌ها است ، البته تابش مستقیم نور خورشید بی ‌تقصیر نیست و در بسیاری از موارد باعث ماتی چراغ جلو خودرو‌ها می‌شود.

ماتی و کدری بوجود آمده بر بر روی طلق چراغ جلو اتومبیل‌ها ، باعث جلوگیری از عبور نور آن‌ها می‌شود و همچنین بر روی وضعیت ظاهری خودرو تاثیر منفی دارد.

فرآیند اجرای سرامیک


فرایند و عملیات سرامیک چراغ خودرو ، مانند هر فرایند دیگری نیاز به وسایل مناسب دارد که شخص متخصص و اپراتور کارازموده بتواند با ابزار و ادواتی که در دسترس دارد به ترمیم طلق مات شده بپردازد و با حفظ حاشیه امنیت و ممانعت از ازبین رفتن لعاب طلق و بدون ابزار ساینده و استفاده از روشهای منسوخ سنباده کاری و طرق سنتی سایش نسبت به احیای طلق مبادرت و اقدام نماید.


حال انکه در نهایت برای عدم بازگشت به حالت قبلی و جلوگیری از کدری و ماتی سرامیک چراغ خودرو می بایست با لایه گذاری پوشش نانو سرامیک در حفظ و نگهداری شفاف ان اقدام ، چرا که پوشش نانو سرامیک مزبور در حفظ و نگهداری چراغ ها بسیار حایز اهمیت هستند و از اشعه مخرب خورشید که سبب ماتی و زردی طلق است به شدت جلوگیری می نماید.

 همچنین متخصصان گروه دیتیلینگ شیک رپ یک قدم فراتر رفته‌اند و از سرامیک خودرو سبک به عنوان روکش سرامیک چراغ خودرو شما استفاده می‌کنند. با طراحی این پوشش‌ها قادر است از طلق چراغ خودروتان در برابر هرگونه خط و خش و کدری محافظت کند. شما می توانید هر چند ماه یکبار اقدام به تمدید این روکشهای هیدروفیبیکی کنید تا دیگر نیازی به شستشو و یا دیتیلینگ چراغ خودروتان نداشته باشید. مسئله خط و خش بوجود آمده بر روی چراغ اتومبیل‌ها بسیار مهم است ؛ زیرا در بسیاری از موارد این خط و خش‌ها می‌توانند به یک ترک نسبتا عمیق تبدیل شوند. 

مزایای سرامیک چراغ خودرو


محافظت از کدری طلق چراغ
چراغ خودرو بصورت مداوم در معرض آسیب های محیطی و آلودگی های مختلف قرار دارد. اشعه ماورای بنفش موجود در نور خورشید به مرور زمان باعث می شود که طلق چراغ اکسید شده و به تدریج کدر شود. مهمترین مزیت سرامیک چراغ خودرو ایجاد یک لایه مقاوم و دائمی برای حفاظ از درخشش و رفع کدری چراغ خودرو است.

دوام بیشتر نانو سرامیک چراغ خودرو
در سرامیک چراغ از فناوری پیشرفته نانو استفاده شده است و همین موضوع موجب می شود که لایه محافظ بدنه بسیار دقیق و مستحکم شود. تغییرات آب و هوایی، آلودگی های محیطی، فضولات پرندگان و … در مدت کوتاهی موجب کدر شدن و آسیب چراغ خودرو خواهد شد. اما درصورتی که از مواد مرغوب و متخصصان با تجربه برای اجرای پوشش سرامیک چراغ خودرو استفاده شود ، براقیت و شفافیت چراغ خودروی شما برای مدت زیادی تضمین خواهد شد.

تمیزی بدنه
سرامیک چراغ خودرو موجب می شود که سطح چراغ خودرو آبگریز شود به همین دلیل آلودگی هایی مانند گرد و خاک و باران های اسیدی بر روی سطخ چراغ خودرو باقی نمی مانند. درصورت وجود این نوع آلودگی ها تنها با استفاده از یک پارچه تمیز می توانید براحتی براقیت و درخشندگی را به چراغ خودرو بازگردانید. همچنین وجود تکنولوژی نانو سبب می شود که با استفاده از ذرات بسیار ریز، سطح چراغ خودرو کاملا صیقلی شود. ذرات بسیار ریز و حشرات نیز نمیتوانند به سطح چراغ بچسبند و نهایتا از آن جدا می شوند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.