سلام ، به سایت خدمات زیبایی خودرو شیکرپ خوش آمدید

بهترین کاور بدنه تهران

بهترین کاور بدنه تهران

بهترین کاور بدنه تهران عبارت قلو آمیزی است اما حقیقت این است تعداد معدودی از مجموعه های دیتیلینگ در تهران هستند که از افراد متخصص وابزارو متریال مخصوص به آن استفاده می کنند. ما در این مقاله در مورد انواع و نکات مهم برای نصب کاور بدنه را برای شما شرح می دهیم که بیشتر از این با معنی کاور بدنه آشنا شوید.

کاور بدنه اتوموبيل چيست؟

به طور خلاصه بهترین کاور بدنه تهران پوشش نازكي از جنس اورتان طراحی شده است كه مي تواند بر روي هر سطح از رنگ بدنه خودرو اجرا گردد و وظيفه آن حفاظت از كيفيت رنگ خودرو از طريق كاهش قدرت تخريبي آسيب هايي نظير:

  • رنگ پريدگي ها
  • رنگ پريدگي و خراش هاي ناشي از سنگ ريزه ها و آسيب هاي جاده اي
  • هولوگرام ها و خش هاي ايجاد شده در طول شستشو خودرو
  • آسيب هاي شيميايي ناشي از آلاينده هاي اسيدي
  • لكه هاي ايجاد شده بواسطه آب سخت اكسيداسيون
  • يا آفتاب سوختگي ناشي از اشعه UV خورشيد

بهترین کاور بدنه تهران درابتدا براي محافظت از وسايل نقليه نظامي طراحي واجرا شده است. و سپس به دليل عملكرد مناسب و بالاي اين محصول، وارد بازار صنعت خودرو شده و دردسترس علاقه مندان قرار گرفته است .

انواع کاور خودرو

به‌طورکلی بهترین کاور بدنه تهران به دودسته کاورهای رنگی و بی‌رنگ تقسیم می‌شوند:

کاور‌های بی‌رنگ

این نوع کاورها تغییری در رنگ بدنه خودرو ایجاد نمی‌کنند بلکه فقط برای محافظت از بدنه نصب می‌شوند و در صورت استفاده از جنس مرغوب تا ۵ سال یا بیشتر می‌توانند خاصیت حفاظتی خود را حفظ کنند. کاورهای بی‌رنگ یا PPF نیز به دودسته مات و براق تقسیم می‌شوند.

 کاورهای رنگی

لایه پوششی جدید و پیشرفته‌ای را تصور کنید که به‌صورت باورنکردنی نازک است، به‏راحتی کش می‌آید. در مدت‌زمان نصب کاورهای رنگی، می‌توان برای نصب صحیح و دقیق چندین بار آن‌ها را از سطح رنگ جداشده و دوباره روی آن چسبانده شود. این نوع از کاورها نسبت که کاورهای بی‌رنگ مقاومت کمتری دارند و با استفاده از این کاورهای می‌توانید تنها در مدت‌زمان کوتاهی رنگ دلخواه خود را به خودروتان ببخشید. کاورهای رنگی شامل سه گروه کاورهای مات، براق و کاستوم می‌شوند.

کاورهای مات (matt)

کاورهای مات در بین علاقه‌مندان به تیونینگ محبوبیت زیادی دارد. دربهترین کاور بدنه تهران از رنگ‌ دانه‌های مات استفاده می‌شود و می‌تواند به خودروی شما جلوه خاصی دهد.

کاور‌های براق (Gloss)

این کاور‌ها برای کسانی پیشنهاد می‌شوند که قصد تیون کردن اتومبیل را ندارند و فقط می‌خواهند از مزیت‌های یک کاور خوب استفاده کنند. رنگ‌دانه‌های بکار رفته در کاور‌های براق مانند رنگ‌دانه‌های پوسته بیرونی اغلب خودرو‌ها هست.

کاور کاستوم (Custom)

کاور کاستوم نسبت به سایر مدل‌ها کمی گران‌تر است اما با این انتخاب درنهایت یک خودروی خاص و منحصربه‌فرد خواهید داشت. پرطرفدارترین مدل‌های کاور کاستوم می‌توان به تریم طلایی ، کروم و هفت ‌رنگ اشاره کرد.

نکات مهم برای نصب بهترین کاور بدنه تهران

  • قبل از شروع نصب بهتر است لوازمی که مانع چسبیدن صحیح کاور می شوند را از خودرو جدا کنید. لوازمی مانند آیینه خودرو ، دستگیره ، سپر و… ممکن است برای چسباندن برچسب مزاحمت ایجاد کنند و باعث قرار گرفتن هوا در زیر آن شوند.
  • بهتر است با یک دستمال نمدار سطح خودرو تمیز شود. اینکار علاوه بر اینکه باعث چسبیدن بهترین کاور بدنه تهران می شود، الکیتریسیته ساکن سطح بدنه را نیز از بین می برد.
  • دستورالعمل نصب کاور ها را بخوانید. ممکن است برخی روکش ها روش نصب متفاوتی با بقیه داشته باشند. مثلا جهت چسباندن بالا به پایین برای بعضی از آنها مناسبتر است. پس قبل از شروع کار مطمئن شوید که روش درستی را انتخاب کرده اید.
  • ظرافت را رعایت کنید چون لازمه زیبایی است. کاورها عرض کمی دارند پس سعی کنید برچسب را در انتهای بدنه یا روی لبه خودرو قرار دهید تا دیده نشوند.
  • اگر زیر کاور هوا قرار گرفت نگران نشوید. با انگشت میتوانید آن را به خارج هدایت کنید و برجستگی های ایجاد شده را از بین ببرید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.