سلام ، به سایت خدمات زیبایی خودرو شیکرپ خوش آمدید

هزینه کاور بدنه چگونه محاسبه می شود

هزینه کاور بدنه چگونه محاسبه می شود

در چند سال اخیر عبارت کاور بدنه را بسیار شنیده ایم. و حتی بسیاری از اتومبیل ها را دیده ایم که کاوری به رنگ جذاب بر روی آنها نصب شده. اما آیا می دانیم که هزینه کاور بدنه خودرو چقدر است و یا آیا می دانیم که این مبلغ بابت چه کار هایی انجام می شود ؟ برای اینکه درک بهتری نسبت به این موضوع داشته باشید بهتر است ابتدا بدانیم که مراحل کاور چیست و کاور ها چه تفاوتی با یکدیگر دارند. در ادامه با شیکرپ همراه باشید.

هزینه کاور بدنه خودرو چگونه حساب می شود؟

چندین مرحله برای انجام کاور بدنه وجود دارد اولین مرحله طراحی است که شما می توانید رنگ و طرح مورد نظر خود را بر روی کاور چاپ کنید. باید توجه داشته باشید که از چه موادی استفاده می کنید. طبیعتا هر چه ماده مصرفی بهتر باشد قیمت ها هم متفاوت خواهد بود بعد از اینکه کاور را با توجه به اتومبیل انتخاب و آماده کردید نوبت به آماده سازی می رسد. بیشترین صرف زمان در کاور وسیله نقلیه ، روند آماده سازی است. اینجاست که نصاب باید بیش از هر سانتی متر از سطح اتومبیل شما و همچنین زیر آبگیر ها، ترک ها و گلگیرها چک کند تا اطمینان حاصل کند که آنها 100٪ تمیز و بدون واکس هستند. ماشین باید شسته و خشک شود. از محلول ویژه برای پاک کردن کامل اتومبیل استفاده می شود تا اطمینان حاصل شود که واکس های قبلی کاملا پاک شده اند سپس مجدداً با استفاده از الکل خودرو باید شسته شود تا مطمئن شویم محلول مورد استفاده برای از بین بردن واکس پاک شده است (در غیر این صورت این کار بر روی چسب کاور تاثیر خواهد داشت). کمترین کثیفی که باقی بماند، باعث می شود که چسب و کاور از بین برود و پس از مدت کوتاهی از زوی سطح اتومبیل بلند شود. یک یلند شدگی کوچک باعث می شود آب زیر لفاف قرار گیرد و درنهایت باعث خراب شدن کل کار شود.

مرحله بعدی که هزینه کاور بدنه را تعیین می کند مرحله نصب است. این آخرین مرحله از مراحل نصب کاور بدنه و یکی از مهمترین آنها می باشد. تمامی مراحلی که در بالا ذکر شد، حتی اگر با بهترین کیفیت ها انجام شوند، می توانند در مرحله نصب خراب شوند. اگر فردی یا مجموعه ای که کاور را نصب می کند، درست این کار را انجام ندهد کاور خوب از آب در نمی آید. خیلی ها فکر می کنند که کاور کردن مانند چسباندن یک برچسب غول پیکر است. این تفکر اشتباه است.مواد مختلف رفتار متفاوتی دارند و بنابراین نصب کننده باید تجربه گسترده ای باکاور های مختلف داشته باشد. بسیاری از نصاب ها ابزارهای خود را برای انجام کار توسعه می دهند و بعضی از آنها حتی توسط سایر متخصصان این صنعت نیز ثبت اختراع می شوند.اگرچه نصب این کاور ها بسیار دشوار است ، اما پیرایش نهایی آن حتی به چالش برانگیز تر است.پیرایش کاوربه یک دست ثابت ، صبر و تکنیک زیادی نیاز دارد. این همان چیزی است که یک نصب کننده عالی را از یک نصب کننده خوب جدا می کند.

سپس نصب كننده ، باید با استفاده ازسشوآر صنعتی (نه مشعل) ، باید قسمت هایی از کاور را كه در هر سانتی متر از منطقه ی فرورفته یا خمیده قرار دارد را با استفاده از دماسنج دیجیتال مطابق با نیاز کاور های متفاوت حرارت دهد تا به خوبی بچسبد. دلیل این امر به این دلیل است که تمام کاور ها دارای PVC به عنوان بخشی از مواد تشکیل دهنده آنها هستند. PVC اجازه می دهد تا کاور حافظه داشته باشد ، بنابراین هنگامی که بیش از حد گرم می شود ، به شکل اصلی خود بر می گردد.

با مجموعه شیکرپ همراه باشید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.