سلام ، به سایت خدمات زیبایی خودرو شیکرپ خوش آمدید

سرامیک بدنه برای لوکس 72 ساله

سرامیک بدنه برای لوکس 72 ساله

همه تقریبا با عبارت سرامیک بدنه و لزوم استفاده از آن آشنا هستنید اما شاید به دلیل هزینه آن بسیاری از افراد نخواهند تا از این خدمات برای اتومبیل خود استفده کنند اما اگر شما خودروی لوکسی مانند پورشه داشته باشید داستان برای شما متفاوت خواهد بود. اکثر افرادی که اتومبیل های لوکس دارند مایلند تا به بهترین نحو از آن محافظت کنند و شاید اولین قدم سرامیک کردن خودرو باشد. حال که صحبت از پورشه شد امسال سالگرد هفتاد و دومین سال تاسیس این برند دوست داشتنی است. که به این مناسبت ما اندکی در مورد آن صحبت می کنیم.

پورشه ، اسپرت آلمانی

پورشه یک سازنده اتومبیل آلمانی است که در زمینه اتومبیل های اسپرت با عملکرد بالا ، SUV و سدان متخصص است. دفتر مرکزی پورشه در اشتوتگارت است و این شرکت متعلق به فولکس واگن است که سهام کنترل آن متعلق به Porsche Automobil Holding SE است. ترکیب فعلی تولیدات پورشه شامل 718 Boxster / Cayman ، 911 ، Panamera ، Macan ، Cayenne و Taycan است. اولین پورشه در سال 1948 در مجموعه ای از سوله ها در محل کارخانه اره برقی سابق در مکانی به نام گموند ، در اتریش ساخته شد.طراح آن که در آن زمان به تازگی از زندان متفقین آزاد شده بوداتومبیل خود را طراحی کرد شباهت این اتومبیل به VW Beetle بیش از حد زیاد بود و جای تعجب نداشت چون همان مرد هر دو را طراحی کرده بود. به او فردیناند پورشه می گفتند. تمام قطعات متحرک آن – موتور ، ترمز ، سیستم تعلیق و فرمان – مستقیماً و یا با اندکی تغییرات از Beetle گرفته شده اند و علی رغم اینکه موتور از یک پیشرانه تنظیم بسیار عالی برخوردار است ، موتور1.1 تخت آن تنها قدرت حدود 40 اسب بخار تولید می کرد.

منصفانه است که بگوییم پورشه طی 72 سال فاصله زیادی را طی کرده است. در این مدت پورشه به سودآورترین شرکت اتومبیل سازی در کره زمین تبدیل شده است که اکنون حوزه فعالیت آن چنان گسترده است که همه چیز را از هایپرکار گرفته تا SUV را تولید می کند. در فرمول 1 به پیروزی رسیده و 19 پیروزی بی نظیر در لمان به دست آورده است. امروزه این SUV ها محبوب ترین اتومبیل ها در نوع خود هستند ، با این حال پورشه ریشه های خود را فراموش نکرده است: هنوز هم یک خودرو چهار و دو نفره را با موتور در پشت راننده می سازد ، دقیقاً مانند اولین 356 .

برای سرامیک بدنه پورشه خود به شیکرپ بیایید

گروه دیتیلینگ شیکرپ

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.