سلام ، به سایت خدمات زیبایی خودرو شیکرپ خوش آمدید

دیتیلینگ خودرو در تهران

دیتیلینگ خودرو در تهران

هر ساله هزینه های زیادی برای نگهداری از اتومبیل صرف می شود. برخورداری از یک مکانیک با تجربه می تواند به شما برای نگهداری هرچه بهتر از اتومبیل خود کمک کند. روش دیگری که این نگهداری را بهتر می کند خدمات دیتیلینگ خوب است بسیاری از مراکز دیتیلینگ خودرو در تهران وجود دارند که این خدمات را به شما ارائه می دهند. ما در این مطلب سعی داریم تا شما را اندکی بیشتر با سوالات متداولی که در مورد دیتیلینگ پیش میاید آشنا کنیم و در ادامه به پاسخ این سوالات بپردازیم.

جزئیات دیتیلینگ خودرو چیست؟

داشتن دیتیلینگ دقیق اتومبیل بیشتر از یک کارواش معمولی کار می کند. برای انجام این کار ابتدا ماشین با دست شسته می شود. استفاده کارواش های خودکار می توانند سطح رنگ شما را خراش دهند. بعد از شستشو ، ماشین شما خشک می شود. برای پایان دادن به فرایند شستشو، با یک clay bar خودرو پاک می شود تا مواد مضر غیرقابل مشاهده با چشم نیز از روی سطح خودرو برداشته شود. اگر کارسنایان دیتیلینگ اگر هر گونه رد دستمال در رنگ مشاهده کنند ، با استفاده از پولیش آن را اصلاح می کنند. سپس ، سرامیک بدنه و یا کاور بدنه و یا هر دو(ابتدا کاور و سپس سرامیک بر روی کاور) برای محافظت از رنگ استفاده می کنند. این کار باعث محافظت از ماشین برای مدتی طولانی در برابر چیزهایی مانند نمک یا دود می شود و همچنین براقیت خودرو را حفظ می کند. بعد از این ، وقت آن است که به قسمت داخلی برویم. فرش و یا هرقسمت پارچه ای با شامپو و جاروبرقی مخصوص دیتیلینگ تمیز می شود. برای صندلی های چرمی ، از محافظ لکه یا درمان لکه ای استفاده می کنند. چرخ های اتومبیل شما نیز کاملاً تمیز می شوند تا هرگونه آلودگی خورنده از بین برود. چراغ های جلو ، چراغ های عقب و پنجره ها با استفاده از مواد مخصوص کدر گیری می شود. و در نهایت اگر موتور خودروی شما نیاز به نظافت داشته باشد موتور شویی نیز انجام می شود.

کدام مراکز دیتیلینگ خودرو در تهران خوب هستند؟

بسیاری از همکاران ما در تهران خدمات دیتیلینگ خودرو را انجام می دهند که هر کدا به نوبه خود در این زمینه استاد هستند. مجموعه دیتیلینگ خودرو شیکرپ با داشتن کادری مجرب و متخصص در کلیه خدمات دیتیلینگ آماده ارائه سرویس های خود به شما عزیزان می باشد. این گروه با اتکاء به دانش فنی، پرسنل حرفه ای و تجربه چند ساله خود بهترین خدمات را برای اتومبیل های جدید و قدیمی شما ارائه می دهد. مزیت مجموعه شیکرپ دارا بودن محیط تمیز و عاری از آلودگی، زمان مناسب برای تحویل پروژه به مشتریان و همچنین امن بودن خودروی شما در محیط دارای CCTV، استفاده از بهترین برند های روز دنیا، به روز بودن علم پرسنل  نسبت به مواد و تکنیک های جدید، استفاده از بهترین و به روز ترین دستگاه های روز دنیا و نورپردازی حرفه ای در جهت آشکار سازی کوچکترین جزئیات بدنه خودرو می باشد.

با شیکرپ همراه باشید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.