سلام ، به سایت خدمات زیبایی خودرو شیکرپ خوش آمدید

خدمات سرامیک خودرو در شمال شرق تهران

خدمات سرامیک خودرو در شمال شرق تهران

خدمات سرامیک خودرو می تواند یکی از بهترین امکاناتی باشد که در اختیار افراد این منطقه قرار می دهید به این علت که در کلان شهر ها مثل تهران به دلیل شلوغی و اتفاقات روزمره همیشه شاهد تصادفات جزئی هستیم. و بی توجهی از رانندگان همواره خساراتی برای ما یا اطرافیانمان ایجاد می کند. از طرف دیگری دلیل مشغله زیاد مراجعه به صافکاری و تعمیر قسمت آسیب دیده زمانبر بوده و بسیاری از مردم از آن صرف نظر می کنند.

خدمات سرامیک خودرو در چند سال اخیر با پیشرفت تکنولوژی رویکرد آن بر بشر یکی از بهترین روش ها برای محافظت از بدنه اتومبیل ها در صنعت اتومبیل بوده است. خدمات سرامیک خودرو، پوششی نامرئی است که اتم‌ های سازنده آن مانند اتم‌ های سازنده شیشه‌ های ضد گلوله با هم پیوندی مستحکم و بسیار مقاوم تشکیل می‌دهند. از همین رو بسیاری از متخصصان اعتقاد دارند سرامیک بدنه خودرو می‌توانند باعث افزایش خاصیت آیرودینامیکی بدنه خودرو‌ها شوند و میزان برخورد ملکول‌های هوا را با آن‌ها کاهش دهند.

یا به عبارتی بهتر می توان گفت خدمات سرامیک خودرو همچون سپر دفاعی قدرتمندی در برابر تمام عوامل محیطی و یا خط و خش های احتمالی بر بدنه خودرو عمل کنند تا اتومبیل آسیب کمتری ببیند، همچنین با خدمات سرامیک خودرو سطح بدنه خودرو همیشه بسیار براق و تمیز دیده می شود.

خدمات سرامیک خودرو

سرامیک خودرو چیست؟

نانو سرامیک یک نوع مایع پلیمری از جنس رزین سخت بوده و حاوی سیلیکون دی‌اکسید (SiO2) می‌باشد. “نانو” به مولکول و ذرات موجود در سرامیک گفته می‌شود که 25 میلیون نانومتر در هر اینچ از سرامیک وجود دارند. اجرای سرامیک بدنه خودرو به صورت دستی بر روی بدنه‌ی خارجی خودرو به کار می‌رود. پوشش بدنه، در پیوند با رنگ فابریک خودرو، یک لایه‌ی محافظتی بر روی سطح خارجی ایجاد می‌کند.

برخلاف تصور عموم سطح بدنه خودرو آنقدرها هم که فکر می‌کنید، صاف نیست و دارای شکاف‌هایی است که با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نمی‌باشد. این پلیمر پس از پخش شدن به روی رنگ بدنه خودرو، با آن پیوند شیمیایی و مکانیکی برقرار نموده و همچون محافظی قوی عمل می کند و سطحی صاف بجا می‌گذارند. این پوشش سرامیکی به بدنه‌ی خودرو، درخشش و ایمنی بادوام را هدیه می‌کند.

انواع خدمات سرامیک خودرو

هزینه سرامیک خودرو انواع مختلفی دارد از لحاظ کیفیت با هم متفاوت هستند. امروز افراد بسیاری ادعا می کنند که توانایی اجرایی سرامیک خودرو در کمترین زمان و بالاترین کیفیت را دارند اما باید مراقب باشید. درمورد کیفیت مواد مورد استفاده تحقیق کنید و مطمئن شوید کیفیت لازم را دارند. در ادامه چند نمونه از بهترین آن ها را برایتان شرح می دهیم.

خدمات سرامیک خودرو

خدمات سرامیک خودرو پلیمری


سرامیک پلیمری از پر کاربردترین انواع سرامیک برای ایجاد لایه محافظتی بدنه خودرو می باشد. از مزایای سرامیک پلیمری می توان با مقاومت و ماندگاری بسیار زیاد آن اشاره کرد و در طولانی مدت کیفیت خود را حفظ می کند. اکثر مراکز خدمات سرامیک خودرو از این نوع مایع برای پوشش سرامیک استفاده می کنند و با توجه به ماندگاری بالای آن می توان ان را گارانتی کرد. به همین دلیل است که نمی‌توانید فقط یک لایه از پوشش سرامیکی را بشویید همچنین مقاومت این پوشش بسیار بالا است و برداشتن و پاک‌ کردن آن اصلا آسان نیست. تنها راه برای از بین بردن پوشش پلیمری، جلا دادن است.

خدمات سرامیک خودرو کوارتزی

از بهترین پوشش های سرامیکی می توان سرامیک کوارتزی را نام برد. پوشش‌های دی اکسید کوارتز یا سیلیکون به سطح سختی بالایی می‌رسند این مواد، یکی از سخت‌ترین و قوی‌ترین کاورهای سرامیکی حال حاضر هستند که در برابر خط‌‌ و‌ خش نیز مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند. آنها حتی بعد از سال‌ها استفاده، ظاهر براق خود را حفظ می‌کنند. شفافیت و ماندگاری سرامیک کوارتزی بسیار بالا است و برای مدت زمان طولانی‌تری خودرو را براق و زیبا نگه می‌دارد به گونه ای که سطح بدنه خودرو آینه ای خواهد شد.

خدمات سرامیک خودرو ترکیبی یا هیبریدی

ترکیب پوشش نانو سرامیک پلیمری و سرامیک کوارتزی، منجر به تولید نانو سرامیک هیبریدی شده است که به عنوان بهترین کاور سرامیکی شناخته می‌شود. خدمات سرامیک خودرو هیبریدی ، که ادعا می‌کند بهترین‌ ویژگی‌های هر دو را دارد، ظاهراً سخت‌تر است و یک پوسته محافظ در اطراف خودرو ایجاد می‌کند. با این حال، هیچ مدرکی مبنی بر اینکه پوشش‌های ترکیبی محافظت بیشتری نسبت به سایر انواع پوشش ارائه می‌دهند، وجود ندارد.

پوشش های هیبریدی گزینه ای محبوب هستند که به دلیل داشتن کوارتز، علاوه بر خاصیت ضد خش بودن حالتی ارتجاعی را به این ماده اضافه می کند. همچنین پلیمری به نام اورتان نیز به آن افزوده می شود که خواص آبگریزی و ضد خش بودن دارد. بدین ترتیب تمامی موارد لازم برای یک پوشش نانو سرامیک عالی فراهم می شود.

خدمات سرامیک خودرو

مزایای سرامیک خودرو

خدمات سرامیک خودرو مزایای زیادی دارد که از مهم‎ترین آن‎ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

خاصیت آبگریزی سرامیک:

خدمات سرامیک خودرو موجب می شود که سطح بدنه خودرو آبگریز شود به همین دلیل آلودگی هایی مانند گرد و خاک و باران های اسیدی بر روی سطح خودرو باقی نمی مانند. در صورت وجود این نوع آلودگی ها تنها با استفاده از یک پارچه تمیز می توانید به راحتی درخشندگی و براقیت را به بدنه خودرو بازگردانید. همچنین وجود تکنولوژی نانو سبب می شود که با استفاده از ذرات بسیار ریز، سطح خودرو کاملاً صیقلی گردد. حشرات و ذرات بسیار ریز نیز نمی توانند به سطح بدنه بچسبند و نهایتاً از آن جدا می شوند.

حفاظت از رنگ خودرو:

یک پوشش نانو اساسا یک سطح قوی و محافظ برای بدن خودرو فراهم می کند که می تواند تمام انواع مواد خارجی را متوقف کند اصلی‌ترین وظیفه پوشش و خدمات سرامیک خودرو، ایجاد لایه‌ ای مقاوم و محافظ روی رنگ بدنه است که علاوه‌ بر حفظ برق و شفافیت، آن را از آسیب‌های احتمالی نیز حفظ می‌کند. این لایه محافظ، رنگ بدنه خودرو را پوشش می‌دهد و درخشندگی آن را مانند روز اول حفظ می‌کند.

ماندگاری مواد سرامیک:

پوشش رنگ سرامیکی بیشتر از یک کار رنگی معمولی برای حفاظت از سطح وسیله نقلیه می رود. در حالی که پوشش های خودرو سنتی، مانند موم، در طول زمان در معرض هوا، تغییرات آب و هوایی، آلودگی های محیطی، فضولات پرندگان و … خراب می شود. اما درصورتی که از مواد مرغوب و متخصصان با تجربه برای اجرای خدمات سرامیک خودرو استفاده شود، براقیت و شفافیت بدنه خودروی شما برای مدت زیادی تضمین خواهد شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.