سلام ، به سایت خدمات زیبایی خودرو شیکرپ خوش آمدید

برترین خودرو های الکتریکی 21-2020

برترین خودرو های الکتریکی 21-2020

همیشه پیشرانه ها و موتور های خودرو ها با پیشرفت تکنولوژی به روز شده اند بنابراین بسیاری از برترین خودرو سازان جدیدا شروع به معرفی خودرو های تمام الکتریکی خود کرده اند که می تواند آینده صنعت خودرو سازی باشد. استفاده از این تکنولوژی ها موجب می شود که آلودگی هایی که ناشی از سوخته شدن سوخت های فسیلی است کم شود و در نتیجه می تواند از پیامد های زیست محیطی که این سوخت ها ایجاد می کنند کم کند. معمولا این دست از خودرو ها به صورت مفهومی ساخته می شدند اما امروزه بیشتر از پیش استفاده از این خودرو ها رواج پیدا کرده.

برترین خودرو ساز های الکتریکی 2020

Ssangyong Korando EV

برترین خودرو های الکتریکی

نسخه های بنزینی و دیزلی متعارف رقیب جدید نیسان قشقایی شرکت کره جنوبی در سال 2019 در بازارهای انگلستان ظاهر شد ، اما انتظار می رود که یک مدل الکتریکی الهام گرفته از کانسپت الکترونیکی SIV اخیر سانگ یانگ نیز وارد بازار شود. این خودرو احتمالاً از لحاظ ظاهری تغییرات جزئی نسبت به خودروی استاندارد را به همراه خواهد داشت ، امایک خودرو 4×4 مناسب خواهد بود. این خودرو دارای چهار چرخ متحرک و قدرت یدک کشی قوی است که ویژگی اصلی بسیاری از مشتریان Ssangyong در انگلیس می باشد.

Citroen e-C4

برترین خودرو های الکتریکی

آخرین نسل C4 با ظاهری کاملاً متفاوت از کوپه کراس اوور وارد بازار می شود و برای اولین باربا یک موتور الکتریکی ارائه می شود. e-C4 روی پلت فرم EV مدولار CMP گروه PSA قرار دارد که در حال حاضر توسط Vauxhall Corsa-e استفاده می شود و از همان پیشرانه استفاده خواهد کرد. مشتریان می توانند 134 اسب بخار و 192 پوند فوت را از موتور محرک چرخ های جلو و 217 مایل مسافت را از باتری 50 کیلووات ساعت انتظار داشته باشند. حداکثر سرعت باید 93 مایل در ساعت باشد و e-C4 به سرعت 0-62 مایل در ساعت را در 9.7 ثانیه خواهد رسید.

Mercedes-Benz EQA

برترین خودرو های الکتریکی

مدل ابتدایی EQ قرار است شکل بدنه خود را از کراس اوور جمع و جور GLA به جای هاچ بک کلاس A بگیرد و فضای بیشتری را در زیر صندلی ها برای باتری ها بگذارد بدون اینکه فضای داخلی را تحت تأثیر قرار دهد. مرسدس هنوز اطلاعات زیادی در مورد این خودرو ارائه نکرده است ، از جمله اینکه از کدام پیشرانه الکتریکی استفاده خواهد کرد ، اگرچه پیش بینی می شود EQA 249 مایل برد را با هر بار شارژ ارائه دهد و احتمالاً قیمت گذاری آن برای رقابت با BMW i3 خواهد بود.

BMW IX 3

برترین خودرو های الکتریکی

نسخه الکتریکی BMW X3،یعنی BMW IX 3 ، در اواسط سال 2020 با پیشرانه جدید محرک چرخ عقب که شامل یک موتور الکتریکی است ، برای اولین بار به بازار ارائه خواهد شد. این خودرو شباهت زیادی به X3 بنزینی دارد ، به جای این که از طراحی i3 و i8 الهام گرفته شود. این خودرور دومین ماشین تمام الکتریکی این شرکت است. این موتور از باتری 80 کیلووات ساعتی 282 اسب بخار قدرت تولید می کند و توانایی ارائه 285 مایل برد مجاز WLTP را دارد.

Ford Mustang Mach-E

برترین خودرو های الکتریکی

اتومبیل پر حاشیه آینده فورد به چند دلیل جنجال ایجاد کرد. اولین اینکه این اتومبیل اولین خودرو برقی فرد خواهد بود که از نشان Mustang استفاده می کند و دوم بدنه کراس اوور این خودرور است. هنگام رونمایی ، نسخه پیشرفته گفته شده که موتور این خودرو 332 اسب بخار قدرت خواهد داست و زمان رسیدن از 0-60 مایل بر ساعت را در 5 ثانیه ارائه می دهد ، اما انتظار می رود مدل کامل GT در رو نمایی بعدی با 459 اسب بخار قدرت و شتاب 0-60 سه ثانیه باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.