سلام ، به سایت خدمات زیبایی خودرو شیکرپ خوش آمدید

اجرای گلس بدنه خودرو

اجرای گلس بدنه خودرو

اجرای گلس بدنه خودرو: با روی کار آمدن تکنولوژی اتومبیل های لوکس به خصوص اتومبیل های گران قیمت خارجی، دغدغه جدیدی در صاحبان این گونه خودرو ها به وجود آمده است و آن محافظت از بدنه خودرو شان می ‌باشد. گلس خودرو از امکانات به روز و جدید در نگهداری و تزیینات خودرو است، که امروزه بسیار کاربرد دارد. گلس بدنه خودرو علاوه بر تغییرات فانتزی در رنگ بدنه اتومبیل برای تنوع، بعنوان یک محافظ بدنه و رنگ خودرو در برابر عوامل محیطی مثل خط و خش، آفتاب سوختگی، رطوبت، زنگ زدگی، ضربات سطحی و موارد دیگری نظیر ریختن اسید و باران اسیدی می‌باشد.

اجرای گلس بدنه خودرو

اجرای گلس بدنه خودرو یک امر تخصصی است که توسط افراد حرفه‌ ای و متخصص حوزه خدمات خودرو و دیتیلینگ اتومبیل انجام می ‌گردد. برای اجرای سرامیک بدنه خودرو نیاز به محیط و تجهیزات تخصصی است؛ از همین رو برای اجرای سرامیک بدنه خودرو نمی ‌توان به هر شخص یا گروهی اعتماد کرد.

اجرای گلس بدنه خودرو باید با دقت انجام گردد، هر گونه آلودگی و ذرات اضافی در زمان کار بر روی س، می ‌تواند نتیجه پروسه را بی ‌کیفیت جلوه دهد. از طرفی مواد استفاده شده در فرآیند اجرای سرامیک بدنه خودرو بسیار مهم است و پیشنهاد می ‌کنیم بر اساس نوع رنگ اتومبیل خود بهترین مواد گلاس را برای اجرای سرامیک بدنه خودرو استفاده کنید. 

مراحل گلس بدنه خودرو

مرحله اول: شست و شوی بدنه و احیای رنگ

ابتدا باید با احیای رنگ، تمام خط و خش ها و آثار هولوگرامی موجود روی بدنه از بین بروند. خودرو شما توسط مواد نانو و یا شوینده های سلولزی پاک می شود. سطح خودرو باید کاملا پاک باشد تا به خوبی برای مراحل بعدی آماده شود .

مرحله دوم: آنالیز رنگ خودرو احیای رنگ خودرو با مواد چربی زدا

بررسی کامل بدنه خودرو و شناسایی آسیب های وارد شده از قبل به بدنه خودرو بعد از اتمام آنالیز رنگ بدنه خودرو (ریکاوری یا پولیش)، با استفاده از اسپری چربی زدا هرگونه پوشش چرب را از روی سطوح خودرو بزدایید. چرا که هرگونه کثیفی و چربی مانع از پرداخت صحیح اجرای گلس بدنه خودرو می شود.

مرحله سوم: شستشو و خشک کرد و نوار کشی بدنه

سپس بدنه خودروی خود را به خوبی شسته  و با دستمال نرم و ترجیحا هوله ای بدنه را کاملا خشک نمای و بعد از آن نوار گیری بدنه خودرو  پوشاندن قسمت های ظریف و آسیب پذیر خودرو با چسب مخصوص به منظور مراقب از آن نواحی در حین انجام اجرای گلس بدنه خودرو و زیر سازی خودرو و در انتهای این با استفاده از دستمال تمامی مواد پولیش باقی مانده بر روی بدنه خودرو را پاک می کنیم.

مرحله چهارم: خط و خش گیری و پاک سازی بدنه با مواد مخصوص

از بین بردن خط و خش های عمیق موجود در بدنه خودرو با استفاده از پولیش های مخصوص و توسط افراد مجرب باید این کار انجام گیرد اگر زیر سازی به صورت کامل و دقیق بر روی خودرو شما انجام نشود بعد از اتمام سرویس سرامیک براقیت و درخشانی مد نظر خود را خروجی نگرفته و خش های بر روی بدنه خودرو شما باقی می ماند و در انتهای این مرحله با مواد سیلیکونی با استفاده از یک دستمال تمام سطح را از باقیمانده پولیش روی سطح پاک کرده وماشین آماده اجرای گلس بدنه خودرو می شود.

مرحله پنجم: فضای مناسب و درجه دما

 فضای مناسب برای اجرای گلس بدنه خودرو، محیطی بسته (عاری از گرد و غبار) با نورپردازی بسیار مناسب  و دمای 18 تا 25 درجه و (رطوبت نسبی 30 تا 50 درصد است.( مناسب ترین دما 20 ) درجه  سانتیگراد می باشد. اگر دما و رطوبت مکان بیش از این باشد، فرایند پرداخت سرامیک سریع تر خواهد شد. (اگر دمای محل اجرای شما کمتر از 18 درجه باشد) ، می بایست از دستگاه اینفرارد جهت خشک کردن سطح بدنه استفاده نمایید.

مرحله ششم: اجرای گلس بدنه خودرو

 در این مرحله برند سرامیک انتخاب شده توسط خود مشتری بر روی بدنه خودرو اجرا می شود ابتدا بطری را بمدت 30ثانیه خوب تکان داده و سپس چند قطره از مواد گلس را روی پد اجرا بریزید و سطح را تقسیم بندی نموده (حداکثر 80 * 80 سانتی متر) و سپس پد را به صورت ملایم و خطی، در جهات بالا و پایین و سپس چپ و راست روی بدنه کشیده تا مایع نانو به صورت کامل روی بدنه پوشش داده شودوتوجه داشته باشید سطح بدنه خودرو به صورت یک دست از مواد پوشانده شده باشد.

مرحله پایانی : خشک شدن و تذکرات در مورد نگهداری

در شرایط دمایی که در بالا ذکر شد، تنها یک تا دو دقیقه برای اعمال شدن سرامیک روی خودرو کافی است. جهت ماندگاری بهتر اجرای گلس بدنه خودرو شما، بهتر است اتومبیل را تا 3 روز بین دمای 18 تا 25 درجه نگهداری نموده و بین 3 تا 7 روز بدنه اتومبیل شما با آب تماس نداشته باشد و تا 21 روز اتومبیل خود را کارواش نبرید. زیرا بدلیل فشار بالای نازل کارواش اثر آبگریزی کاهش پیدا می کند برای شستشو از شامپو استفاده کنید.

در پایان خودرویی براق و درخشان تر و از همه مهم تر با بدنه ای مقاوم تر از همیشه به شما تحویل داده می شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.