سلام ، به سایت خدمات زیبایی خودرو شیکرپ خوش آمدید

اجرای سرامیک بدنه خودرو

اجرای سرامیک بدنه خودرو

اجرای سرامیک بدنه خودرو یک امر تخصصی است که توسط افراد حرفه‌ای و متخصص حوزه خدمات خودرو و دیتیلینگ اتومبیل انجام می‌گردد. برای اجرای سرامیک بدنه خودرو نیاز به محیط و تجهیزات تخصصی است؛ از همین رو برای اجرای سرامیک بدنه خودرو نمی‌توان به هر شخص یا گروهی اعتماد کرد. اجرای سرامیک بدنه خودرو باید با دقت انجام گردد، هرگونه آلودگی و ذرات اضافی در زمان اجرای سرامیک بدنه خودرو، می‌تواند نتیجه پروسه را بی‌کیفیت جلوه دهد. از طرفی مواد استفاده شده در فرآیند اجرای سرامیک بدنه خودرو بسیار مهم است و پیشنهاد می‌کنیم بر اساس نوع رنگ اتومبیل خود بهترین مواد گلاس کوتینگ را برای اجرای سرامیک بدنه خودرو استفاده کنید.


قبل از انجام احیای رنگ یک شستشوی با دقت و تخصصی باید انجام پذیرد.ماشین شسته می شود تا آلودگی و ذرات باقی مانده از روی سطح برداشته شود سپس از یک خمیر کلی با کیفیت جهت از بین بردن بقایای ذرات مثل قیر و ذرات شیمیایی و صنعتی استفاده می شود. بسیار مهم است که این ذرات قبل از پروسه احیای رنگ از روی سطح برداشته شوند چون ممکن است این ذرات به داخل پد نفوذ کند و باعث صدمه زدن به سطح شود وهمچنین برداشتن ذرات قبل از احیای رنگ کمک می کند که دستگاه پولیش به راحتی و آزادانه جابجا شود و نچسبد.در آخر این کار سبب می شود که در حین انجام عمل احیای رنگ بتوانید به خوبی سطح رنگ را رصد کنید.

پولیشکاری یک عمل چند مرحله ای است.از پولیش های زبر جهت لایه برداری استفاده می شود و از پولیش های نرم جهت از بین بردن آثاری که پولیش های زبرتر سبب شده اند استفاده می شود. به طور معمول از دستگاه ضخامت سنج حین احیای رنگ استفاده می شود.استفاده از دستگاه ضخامت سنج قبل، حین کار و پس از اتمام پروسه باید استفاده شود تا میزان لایه برداری مشخص شود و از آسیب رسیدن به سطح و نازک شدن بیش از حد کیلر جلوگیری شود.اجرای پولیش بر اجرای سرامیک بدنه خودرو به شدت تاثیر گذار است.

بعضی از خطوط عمق زیادی دارند و ریسک زیادی را برای از بین بردن میطلبد و باید از تکنیک های خاص توسط دستگاه پولیش و محصولات برای از بین بردن آنها استفاده کرد تا دید آنها در نور، کمتر آشکار باشد.

بعد از احیای رنگ، بدنه خودرو باید با ایزوپروپیل الکل دستمال کشیده شود تا چربی های باقی مانده حاصل از پولیش پاک شود تا کیفیت کار و قسمت هایی که نیاز به کار بیشتری دارند مشخص شود.بعد از پایان کار احیای رنگ براقیت بسیار زیادی به چشم می خورد و تمامی ناملایمات و ذرات از روی سطح از بین رفته است. احیای رنگ پروسه ای بسیار حساس می باشد و معمولا زمان‏بر ترین بخش از دیتیلینگ خودرو است و نیاز به تخصص زیادی دارد.

واکس محافظ رنگ

افرادی که به براق بودن و نظافت بدنه خودروی خود اهمیت می دهند، می توانند از واکس محافظ رنگ خودرو استفاده کنند. واکس محافظ رنگ خودرو را بعد از پولیش کاری و واکس زدن بدنه خودرو استفاده می کنند تا براق بودن رنگ بدنه حفظ شود و در برابر نور خورشید و گرد و غبار محافظت شود. واکس محافظ رنگ باعث درخشندگی و شفاف شدن بدنه خودرو می شود و از تغییر رنگ بدنه ماشین جلوگیری می کند. این محصول از چسبندگی گرد و غبار هم جلوگیری می کند. معمولا این واکس ها به صورت مایعی یا اسپری شکل هستند و رایحه بسیار خوبی دارند. اسپری یا واکس محافظ رنگ را می توانید برای خودروها با هر رنگهای مختلف استفاده کنید. با استفاده از اسپری محافظ رنگ، خواهید دید که رنگ ماشین شما زیبایی و ماندگاری بیشتری خواهد داشت. اجرا مرحله واکس محافظ به اجرای سرامیک بدنه خودرو ارتباط مستقیم دارد به همین دلیل باید دقت کافی را داشته باشید.

مزایا و معایب اجرای سرامیک خودرو

مزایای اجرای سرامیک بدنه خودرو

۱-خط و خطوط عمیق و سطحی و همچنین خطوط هلوگرامی موجود بر روی بدنه‌ی خودرو را ازبین می‌برد.

۲-آفتاب سوختگی بدنه‌ی خودرو را ازبین می‌برد.

البته آفتاب سوختگی سطحی با این سرویس به صورت کامل ازبین می‌رود.

اگر آفتاب سوختگی عمیق باشد و کیلر رنگ بدنه خودرو آسیب دیده باشد، این آسیب دیدگی به صورت کامل ازبین نخواهد رفت و حاله‌هایی از آن مشخص خواهد بود.

۳-بدنه را براق و شفاف و عاری از هرگونه خط و خش می‌کند.

معایب سرامیک بدنه خودرو

اگر توسط متخصصین صورت نگیرد به بدنه‌ی خودرو آسیب وارد می‌شود.

به این صورت که ممکن است ناحیه‌ای از خودرو بیشتر از نواحی دیگر پولیش شود که در نهایت باعث ازبین رفتن رنگ ناحیه‌ای از بدنه‌ی خودرو می‌شود.

همچنین این سرویس زمانبر است و مدت زمان زیادی را شامل می‌شود.

با گروه دیتیلینگ شیکرپ همراه باشید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.