سلام ، به سایت خدمات زیبایی خودرو شیکرپ خوش آمدید

اتومبیل های معروف دنیای سینما

اتومبیل های معروف دنیای سینما

شاید برای همه ما پیش آمده باشد که بخواهیم اتومبیل های معروف فیلم و سریال را داشته باشیم. اتومبیل هایی که خاطرات کودکی و نوجوانی ما را زنده میکنند و هیجانی وصف نشدنی را در وجود ما شعله ور می سازند. تماشای فیلم برای دیدن اینکه آیا باند یا استارسکی و هاچ افراد بد را در یک تعقیب و گریز هیجان انگیز ماشین گرفتار می کند ما را در لبه صندلی ها می کاشاند. اتومبیل های اسپرت مانند استون مارتین DB5 باند یا Batmobile نه تنها وسایل نقلیه ای هستند که تهیه کنندگان در فیلم های سینمایی از آنها استفاده می کنند بلکه خودروهایی هستند که بیشتر ما می خواهیم صاحب آنها باشیم.

اتومبیل های معروف که در فیلم ها ظاهر شدند

5. فورد موستانگ در فیلم Diamonds Are Forever

اتومبیل های معروف

در فیلم جیمز باند 1971 شان کانری به عنوان جاسوسی محبوب که اتومبیل شگفت انگیزی را رانندگی می کرد حضور داشت. یکی از وسایل نقلیه ای که سازندگان در این فیلم از آن استفاده کردند ، فورد موستانگ مک 1 بود. پس از فیلمبرداری فیلم ، مایک آلامدا این وسیله نقلیه را در دهه 80 خریداری و بیش از بیست سال آن را نگه داشت. تا زمانی که تصمیم گرفت آن را در حراج خودروی بارت-جکسون در لس آنجلس بفروشد ، آلامدا از حضور این وسیله در فیلم محبوب مطلع نبود. اگرچه آلامدا بیشتر از این وسیله نقلیه می خواست ، اما آن را با حداکثر قیمت 23000 دلار واگذار کرد.

4. پونتیاک ترنزام در فیلم Knight Rider

اتومبیل های معروف

هاسلهوف در برنامه معروف دهه 80 Knight Rider ، اتومبیلی را “کیت” نامیده می شد می راند. وسیله نقلیه ای که هاسلهوف با آن رانندگی کرد ، Pontiac Trans Am 1982 است. یک مجموعه دار این وسیله نقلیه اصلی را خریداری کرد و می خواست آن را در سال 2011 بفروشد. مجموعه دار ناشناخته تبلیغات خود را از طریق خودروی eBay انجام داد .

3.دودج چارجر در سری فیلم های Fast & Furious

اتومبیل های معروف

نمادی از اتومبیل های عضلانی آمریکایی که همپا با سایر سوپر اسپرت ها خیابان ها را به آتش می کشد. این ماشین که توسط وین دیزل در این فیلم رانده می شود. این اتومبیا نمادی از قدرت ماشین های ماسل کار را به رختمامی مخاطبان خود در سر تا سر دنیا می کشد.

2.استون مارتین DB5 در سری فیلم های 007

اتومبیل های معروف

بازیگر افسانه ای شان کانری در روزهای ابتدایی فیلم های باند بازی کرد. اکثر آنها می گویند که او بهترین باند تاکنون است و اتومبیلی که در Goldfinger و Thunderball رانندگی می کند ، مجلل ترین وسیله نقلیه در تمام فیلم های Bond است. کانری هنگام فیلمبرداری دو فیلم به ترتیب در سالهای 64 و 65 با استون مارتین DB5 رانندگی کرد. شرکت سازنده اتومبیل انگلیس در زمان فیلمبرداری دو DB5 وام گرفت. آستون مارتین در سال 1969 مدل تولید را به قیمت 12000 دلار به دی جی رادیوی آمریکایی جری لی فروخت. در سال 2010 ، لی این وسیله نقلیه را به قیمت 4.1 میلیون دلار به هری یگی ، جمع كننده آیكون فروخت.

1.اتومبیل بت موبیل در سری فیلم های BATMAN

اتومبیل های معروف

این کاراکتر کتاب هی مصور در تعدادی از اتومبیل های خارقالعاده ظاهر شده است .کریستین بیل در شوالیه تاریکی با Tumbler رانندگی کرد ، اما بازیگری که در فیلم 1966 در نقش بتمن را بازی می کرد ، وسیله نقلیه ای را اداره کرد که چندان جذاب نبود.

بزرگترین کاراگاه دنیا سفر خود را برای مبارزه با جرم و جنایت در گاتهام با یک ماشین مفهومی لینکلن فیوتورا 1955 آغاز کرد. یک اتومبیل مفهومی مخصوص اهداف نمایش است و برای تخریب برنامه ریزی شده است. این اتومبیل خود را به صحنه سریال It Started With A Kiss با بازی دبی رینولدز رساند. جورج باریس ، سفارشی ساز اتومبیل ، قطعه فیلم را به قیمت 1 دلار خریداری و در حراجی به ریک شامپاین تاجر با قیمت 4.6 میلیون دلار در سال 2013 فروخت.

با شیکرپ همراه باشید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.